top of page
Questions fréquentes
-
Wanneer is de check-in en check-out tijd?Check-in tijd voor uw accommodatie is 15:00 uur. Zorg ervoor dat je op de dag van vertrek het pand uiterlijk om 11:00 uur verlaat.
-
Wat als ik vroeger of later wil toekomen?We nodigen je uit om onze reserveringsafdeling zo snel mogelijk te informeren. Ons team zal zijn best doen om aan uw verzoek te voldoen.
-
Wanneer ontvang ik mijn aankomstinstructies en het exacte adres?Alle informatie over de details van je verblijf wordt een paar dagen voor aankomst per e-mail en sms naar je toegestuurd.
-
Is er iemand beschikbaar als ik aankom?Je kunt gemakkelijk zelfstandig aankomen met een digitale sleutel en de informatie die vooraf is verstrekt. Desondanks staat ons team klaar om je te helpen en al je vragen te beantwoorden.
-
Wat moet ik doen als ik de accommodatie verlaat?Zorg ervoor dat je geen persoonlijke bezittingen in het appartement hebt achtergelaten. Met het oog op het milieu vragen we je om te controleren of alle elektrische apparaten zijn uitgeschakeld. Alles zoals vuilniszakken en afval moet worden weggebracht naar de daarvoor bestemde plaats.
-
Is er iemand beschikbaar als ik vertrek?Net als bij aankomst kun je de accommodatie volledig zelfstandig verlaten.
-
Wat is de minimale verblijfsduur?Dit verschilt per accommodatie. U kan dit steeds nazien op de accommodatie pagina zelf.
-
Is er een minimumleeftijd voor het huren van een Lux Living accommodatie?Onze appartementen zijn uitsluitend beschikbaar voor personen van 18 jaar en ouder.
-
Zijn huisdieren toegelaten?Huisdieren zijn niet toegestaan in onze panden. We maken echter een uitzondering voor hulphonden.
-
Wat als ik hulp nodig heb tijdens mijn verblijf?Het Lux Living team staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Neem contact op met uw agent voor assistentie.
-
Kan ik mijn verblijf verlengen?Als de accommodatie beschikbaar is, komen we graag tegemoet aan je verzoek voor een langer verblijf. In het geval dat de accommodatie niet beschikbaar is, kun je er zeker van zijn dat we er alles aan zullen doen om je een alternatieve oplossing te bieden die aan je wensen voldoet.
-
Wat als er schade is?Als er tijdens je verblijf schade ontstaat in het appartement, zullen we de oorzaak vaststellen en de waarde bepalen. Als je verantwoordelijk wordt geacht, zal het overeenkomstige bedrag worden afgetrokken van je borg.
-
Douane en immigratieGa voor informatie over douane en immigratie naar de volgende websites: www.financien.belgium.be/nl/douane_accijnzen en www.ibz.be/nl/asiel-en-migratie.
-
ParkingParkeermogelijkheden zijn afhankelijk van de accommodatie. Raadpleeg de informatie op de pagina zelf.
-
Comment ajouter une question et une réponse ?Suivez ces 4 étapes pour ajouter une nouvelle FAQ : 1. Gérez les FAQ depuis votre tableau de bord ou dans l'Éditeur. 2. Ajoutez une question et une réponse. 3. Attribuez votre FAQ à une catégorie. 4. Cliquez sur 'Enregistrer' et 'Publier'. Vous pouvez mettre à jour votre FAQ à tout moment.
-
Puis-je ajouter une image, une vidéo ou un GIF à ma FAQ ?Oui. Suivez ces 4 étapes pour ajouter des médias : 1. Gérez les FAQ depuis votre tableau de bord ou dans l'Éditeur. 2. Créez une nouvelle FAQ ou modifiez une FAQ existante. 3. Dans la zone de texte de réponse, cliquez sur l'icône vidéo, image ou GIF. 4. Ajoutez et enregistrez des médias de votre bibliothèque.
-
Comment puis-je changer le titre de ma FAQ ?Vous pouvez modifier le titre à partir de l'onglet "Paramètres" dans la section FAQ de l'Éditeur. Pour supprimer le titre de votre appli mobile, accédez à l'onglet "Site et appli" de votre appli Wix Owners et appuyez sur "Modifier".
-
Zijn er schoonmaakproducten in de accommodatie?Een assortiment schoonmaakproducten en huishoudelijke artikelen zijn beschikbaar.
-
Zijn de accommodaties voorzien van internet?Al onze accommodaties zijn uitgerust met snelle wifi.
-
Zijn er kinderbedjes en kinderstoelen beschikbaar?Deze zijn beschikbaar op aanvraag.
-
Met wie kunnen we contact opnemen als er een probleem is?Ons hele team staat klaar om je te helpen met al je vragen. In het geval van een dringend verzoek zullen we je voor aankomst het contactnummer van een toegewijde agent geven, zodat je verzekerd bent van hulp.
-
Ik wil enkele wijzigingen aanbrengen nadat mijn reservering is bevestigd. Wat moet ik doen?Als je de voorwaarden van je verblijf wilt wijzigen, neem dan contact op met je lokale agent. Ons team zal zijn best doen om aan je verzoek te voldoen.
-
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?Als je hebt gekozen voor ons flexibele tarief, kun je je reservering kosteloos annuleren tot 14 dagen voor de aankomstdatum. Als je hebt gekozen voor ons niet-restitueerbare tarief, kan er geen restitutie plaatsvinden.
-
Hoe annuleer ik mijn reservatie?Neem contact op met je locale agent.

Lux Living
Alentours
Service de costumes
Suivez-nous
Blog
bottom of page